La Sonnambula, Act 1, Scene 1: "Viva! Viva Amina!" (Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Tutto è gioia, tutto è festa (Lisa)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Viva Amina! (Coro/Alessio)
La Sonnambula, Act 1, Scene 1: Care compagne, e voi, teneri amici (Amina/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Sovra il sen la man mi posa (Amina/Teresa/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Io più di tutti, o Amina (Alessio/Amina/Lisa/Teresa/Notaro/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Perdona, o mia diletta (Elvino/Amina/Notaro/Teresa/Alessio/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Prendi: l'anel ti dono (Elvino/Amina/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Ah! vorrei trovar parole (Amina/Elvino/Tutti/Lisa)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Domani, appena aggiorni (Elvino/Tutti/Amina/Lisa/Rodolfo)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Vi ravviso, o luoghi ameni (Rodolfo/Tutti/Lisa/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Contezza del paese (Elvino/Rodolfo/Teresa/Lisa/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: A fosco cielo, a notte bruna (Coro/Rodolfo/Amina/Teresa/Elvino/Lisa)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Basta così (Rodolfo/Teresa/Elvino/Amina)
La Sonnambula, Act I, Scene 1: Son geloso del zefiro errante (Elvino/Amina)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: Davver, non mi dispiace (Rodolfo/Lisa/Amina)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: Che veggio? (Rodolfo/Amina)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: O ciel! che tento? (Rodolfo/Amina)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: Osservate: l'uscio è aperto (Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: È menzogna (Elvino/Coro/Lisa/Amina/Teresa)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: D'un pensiero e d'un accento (Amina/Elvino/Lisa/Teresa/Alessio/Coro)
La Sonnambula, Act I, Scene 2: Non più nozze (Elvino/Amina/Lisa/Teresa/Alessio/Coro)
Track Listings (13) - Disc #2
La Sonnambula, Act II, Scene 1: Qui la selva è più folta ed ombrosa (Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 1: Reggimi, o buona madre (Amina/Teresa)
La sonnambula, Act 2 Scene 3: "Vedi, o madre ... è afflitto e mesto" (Amina, Elvino)
La Sonnambula, Act II, Scene 1: Viva il Conte! (Coro/Amina/Elvino/Teresa)
La Sonnambula, Act II, Scene 1: Ah! perché non posso odiarti (Elvino/Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Lasciami: Avver compreso assai dovresti (Lisa/Alessio/Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: De' lieti auguri a voi son grata (Lisa)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: E fia pur vero, Elvino (Lisa/Elvino/Rodolfo/Alessio/Teresa/Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Lisa! mendace anch'essa! (Elvino/Teresa/Lisa/Rodolfo)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Signor? che creder deggio? (Elvino/Rodolfo/Teresa/Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Oh! se una volta sola (Amina/Rodolfo/Teresa/Tutti)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Ah! no credea mirarti (Amina/Teresa/Rodolfo/Elvino/Alessio/Coro)
La Sonnambula, Act II, Scene 2: Ah! non giunge uman pensiero (Amina/Tutti)
?Quite simply, Natalie Dessay is the most accomplished and the most affecting Amina on record since Callas,? wrote BBC Music Magazine, awarding five stars to this recording of La sonnambula. Made in the soprano?s native ci... more »ty of Lyon, it was conducted by Evelino Pidò, praised by Opera magazine for his ?exquisite sensibility [in] shaping melodies and providing the principal singers with expressive opportunities?. Two of today?s finest Italian singers play the men whose lives become entangled with Amina?s innocent sleepwalking: tenor Francesco Meli and bass Carlo Colombara.« less
?Quite simply, Natalie Dessay is the most accomplished and the most affecting Amina on record since Callas,? wrote BBC Music Magazine, awarding five stars to this recording of La sonnambula. Made in the soprano?s native city of Lyon, it was conducted by Evelino Pidò, praised by Opera magazine for his ?exquisite sensibility [in] shaping melodies and providing the principal singers with expressive opportunities?. Two of today?s finest Italian singers play the men whose lives become entangled with Amina?s innocent sleepwalking: tenor Francesco Meli and bass Carlo Colombara.